15.5.12

Filgisayar

ah nasılda bir tanem imiş bilgisayarım, demir başıymış odamın yeni farkına vardım. Öyle böyle derken bilgisayarımı kuzenime verdim, gençler eğitime internetin büyülü kollarından uzak hasret kalmasın istedim. Lakin ona ikame olan bilgisayar bir türlü oluşmak bilmedi. Masa üstü bilgisayarından öte adeta bir fil edasında büyük olup bir türlü el kadar eski disklerimi kabullenemediğinden dolayı hasret kaldım bloguma, maillerime... Az biraz uzak kaldım o kadar can sıkıntısı yaşadım ki dün az daha ders çalışıyordum! Daha bugün kabullendi filgisayarla anlaşıyor gibiyiz bakalım bununda diğeri gibi bir on yıl gitmesi temennimiz..

bu süre zarfında çevreye veremediğim rahatsızlıktan dolayı özür dilerim, açık arayı kapatmakta üstüme yok. Takip ettiğim blogların bir kahvesini içerim artık...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sayfalar