4.12.09

Hoşmu boşmu onu bilememe!

Tertemiz oldu blog sevdim bu halini
Yeni yazılar bekliyor eskileri içimi çok karartmıştı malumunuz pek de iç açıcı ruh halinde yazmamışım.
Şöyle bir giriş yapalım;
Merhabalar okuyanlar veya okuduğunu farz ettiklerim.
Bu blog da aradınız ne ise bulacaksınız die ucuz vaatlerde bulunamam size ( "size"yi başa koymam gerekiyordu galiba fakat şimdiden alışın benim cümleler pek bir devrik giderler yazı hayatım boyunca bu böyle oldu yazı hayatı derken beni pek bir mattah bişi sanmayın öle kendi çapımdaki eğlentilerimden bahsediyorum onlarda bu devrik cümleler yüzünden pek de anlaşılmamış olsa gerek ki olduğum yerden ileri gidemedim yahu bu konuya nerden girdim diye düşünürken bu parantezin haddinden fazla uzun ve amacından sapmış olarak kapatıyorum ) lakin belki hayatım düşüncelerim ilginizi çekebilir okursunuz. Güzel duygu yazmak.Düşünceler en çok kelimelerle özgür ,bu özgürlüğü kısa tutmamak için yazarım kağıtlara oraya buraya uçması imkansız yerlere, aklıma takılanları düşümden geçenleri hayatımı dökerim kalmasın yükü fazla omuzlarımda paylaşılsın hafiflesin diyedir çabam.Galiba deli güncesi oldu giriş idare edin benim gibi birinden de anca böyle hoşgeldin denir okurlara....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sayfalar